
Per estrenar la primavera, us proposem un distret i atractiu recorregut pel Parc Natural del Montnegre i el Corredor. Des de Can Bosc iniciarem un itinerari circular que ens portarà fins al Santuari del Corredor, passant per la Font del Ferro, Can Miloca, Dolmen de Ca l’Arenes, el Pi cargolat i les Roques del Pare Jaume. Esmorzarem al Santuari del Corredor (amb servei de Bar), des d’on tornarem a Can Bosc, passant pel Mirador del Corredor.
Detalls de l'activitat
- Trobada a les 8:50 al pàrquing de Can Bosc, situat a la pista de Coll de Can Bordoi al Santuari del Corredor, per sortir a les 9:00 puntuals. Durada trajecte en vehicle des de Terrassa: 45 min. S’enviarà enllaç pel grup de WhatsApp corresponent per organitzar el desplaçament en vehicles particulars.
- Recorregut de la sortida: 11 km
- Durada: Unes 4 h. totals amb parades, incloent estona per esmorzar al Santuari del Corredor.
- Desnivell acumulat: 350 m.Tots els desnivells són progressius sens cap dificultat.
- Dificultat: Baixa/Mitja. És un recorregut molt variat, apte en tot el seu recorregut per MN.
- Material: Recalquem la importància de portar bastons de MN. Cal portar esmorzar, aigua, i equipament segons meteorologia. Calçat adequat, barret / gorra, crema solar i impermeable.
- Es preveu la tornada als vehicles cap a les 13:00 / 13:15, per tornar a Terrassa. S’ofereix opció de restaurant, de forma optativa i lliure, al propi Santuari del Corredor - a 10 minuts del pàrquing de Can Bosc - millor amb reserva prèvia directa, a càrrec de les persones interessades.
- Vocals: Eva Garcia, Imma Miró, Miquel Utgés (699 09 35 45) , Francesc Vergés (628 69 49 80)
- Inscripció a través del formulari adjunt
- Data límit d’inscripció: Dissabte, 15 de març de 2025
- Places: 35