Ja tenim les fotos de la festa! Les podeu veure AQUÍ o a la secció d’imatges de la pàgina web del Centre.
Moltes gràcies a tots els que heu fet possible la Festa de la Primavera! Ha estat un orgull veure com aquest cap de setmana hem omplert la Plaça Vella de gent exploradora i aventurera amb ganes de descobrir el CET i les nostres activitats. Sense l’ajuda de tots no hauria estat possible.
SALUT I MUNTANYA!
Ja tenim les fotos de la festa! Les podeu veure AQUÍ o a la secció d’imatges de la pàgina web del Centre.
La festa de Primavera és un esdeveniment que organitza el Centre Excursionista de Terrassa.
Té dos grans objectius: OBRIR AQUESTA ENTITAT CENTENÀRIA A LA CIUTAT, oferint i mostrant les seves activitats als ciutadans de Terrassa de manera divertida i dinàmica
I per altra banda és una festa SOLIDÀRIA
Pensem que l’educació és un dels pilars de la nostra societat, i que ningú, per raons de condició social, en pot quedar al marge. La nostra entitat, per tant, tampoc pot viure d’esquena a aquesta realitat.
Destinarem tota la recaptació de la festa, a través d’entitats i supervisat per l’Ajuntament de Terrassa, a subvencionar activitats de lleure per tots aquells infants que no hi tinguin accés
Com participar a la festa ?
La participació està oberta a tothom i és totalment gratuïta, excepte en la mostra gastronòmica, la xocolatada i les proves físiques. El tiquet es podrà adquirir a l’estand del Centre. Recordem que tots els diners recaptats aniran directament al projecte solidari
AIXÍ DONCS, US CONVIDEM A PASSAR UN CAP DE SETMANA DIFERENT, ON PODREU CONÈIXER L’ENTITAT, ESCOLTAR BONA MÚSICA EN DIRECTE, PROVAR LES VOSTRES HABILITATS I COL·LABORAR EN EL PROJECTE SOLIDARI
“CAP INFANT SENSE ACTIVITATS DE LLEURE »
_________________________________________________________________________
“El CET amb l’ ÒSCAR CADIACH”
PROJECTE : HIMALAIAN CHALLENGE 14×8000
Al mateix temps, el Centre Excursionista de Terrassa col·labora amb l’ Alpinista Català
ÒSCAR CADIACH, un dels 3 alpinistes catalans en assolir el cim de l’ Everest l’any 1985 per primera vegada
L’Òscar, es proposa aquest any 2016 coronar l’ últim 8000 que li resta per completar-ne els 14. El Broad Peak, de 8.051 metres d’ alçada. En cas d’aconseguir-ho, que esperem que si, seria el primer alpinista Català en coronar els preuats 14 vuit mils
Així doncs, l’ Òscar ha volgut col·laborar en la nostra festa i nosaltres, com no podria ser d’altra manera, també l’ajudarem a poder aconseguir la seva fita!
PROGRAMA D’ACTIVITATS:
DISSABTE 30 D’ABRIL
De les 12:00 a les 14:00
. Música i animació Infantil
. Xocolatada i coca (€). Organitzada per l’Òscar Cadiach
De les 12:00 a les 20:30
. Mostra de les activitats de l’ entitat
. Circuit de proves físiques (€)
De les 17 :30 a les 20 :30
. Taller de saber-se equipar en muntanya. Organitzat per Camarasa
. Taller de barretes energètiques (€)
. Mostra gastronòmica i tastets de menjar de muntanya (€)
. Programa de ràdio
. Actuacions Musicals:
BLACK COFEE
ROGER I JORDI TORNÉ
A partir de les 21:00 Concert d’ EMBY
DIUMENGE, 1 DE MAIG
De les 12:00 a les 15:00
. Animació infantil
. Xocolatada i coca (€).Organitzada per l’ Òscar Cadiach
. Circuits de proves físiques (€)
. Mostra de les activitats del centre
A més, Fideuada durant els dos dies de la festa,
sorteig de material de muntanya i sorteig
de dues quotes anuals al CET!!
* (€). Activitats de pagament)
ACTIVITATS ORGANITZADES PER L’ ÒSCAR
DISSABTE, 30 D’ABRIL
20:30. Projecció de la pel·lícula “XERPA MINGMA. MÉS ENLLÀ DEL JUMBHAKARNA”
Primer no occidental en completar els 14 vuits mils. Al local del CET (c/ Sant Llorenç, 10)
21:30. Sopar. Pa amb tomàquet, pernil i formatge
DIUMENGE, 1 DE MAIG
12:30. Projecció de la pel·lícula “HAT TRICK CATALÀ. EN TRES MESOS, L’ANNAPURNA, DHAULAGIRI I EL K2”. Al local del CET (c/ Sant Llorenç, 10)
Aquestes activitats estan destinades a subvencionar el projecte de l‘Òscar. Es cobraran 6 euros per projecció+sopar del dissabte i 3 euros per la projecció del diumenge. Ambdues projeccions així com el sopar comptaran amb la presència de l’ Òscar.
Més informació: direcciotecnica@ce-terrassa.cat
Entre tots hem d’aconseguir mostrar a la ciutat que som una entitat oberta, viva i amb ganes que tothom hi tingui cabuda, mostrant els grans valors que ens aporta la muntanya i compartint-los amb tothom: amics, coneguts, familiars i persones que no coneixem de res!