CAMPAMENT

COMUNICAT DE L’EQUIP ORGANITZADOR DEL CAMPAMENT

Benvolguts i benvolgudes campistes,

Des de l’organització del Campament Social d’Alta Muntanya del Centre Excursionista de Terrassa ens dirigim a tots vosaltres per informar-vos d’uns quants aspectes que convé remarcar enguany a causa de la situació excepcional que ens ha tocat viure provocada per la Covid-19.

En primer lloc, informem que aquest any celebrarem i, per tant, podreu viure i gaudir, del 72è Campament Social d’Alta Muntanya durant la primera quinzena d’agost, és a dir, des del diumenge 2 d’Agost fins al diumenge 16 d’Agost. No obstant això, anunciem que estem pendents de com evoluciona la Covid-19 i si, en tractar-se d’un campament social, es permetran les aglomeracions en aquestes dates.

Aquest any hi ha hagut canvis en l’elecció del lloc d’acampada a conseqüència de la Covid-19 i us informem que aquest 72è Campament es realitzarà ben a prop de casa, concretament als Pirineus Catalans. Hem fet aquesta elecció per diversos motius, perquè creiem convenient moure econòmicament Catalunya i aprofitar per fer país després d’uns dies i mesos realment molt complicats per a tots i totes. A més, des de l’organització farem el possible per ser flexibles pel que fa a la durada d’assistència al campament; així doncs, donarem més opcions de les que actualment teníem contemplades.

En segon lloc, us informem que encara no tenim prevista la data de la reunió preparatòria, ja que estem a l’espera de la reobertura de l’entitat i de l’autorització per a poder tornar a fer-hi actes, tot i això; us comuniquem que us n’informarem tan bon punt l’haguem pogut concretar. Tanmateix, a causa de la temporització ocasional d’enguany, hi haurà canvis a l’hora de realitzar les inscripcions al campament i prescindirem de les preinscripcions.

Per acabar, però no menys important, des de l’equip organitzador us volem agrair la paciència de tots i totes per l’espera ocasionada, així com també la predisposició de tothom a l’hora d’assistir a un nou campament social de l’entitat. Agraïm també que entengueu que no ha estat gens fàcil prendre aquesta decisió de manera unànime però ens hem vist sorpresos per una situació mai viscuda anteriorment.

Malgrat tot, creiem convenient tirar endavant una de les activitats principals de l’entitat on podem fomentar l’esperit social de tots i mirar de revertir com abans millor la situació amb què ens hem topat. Moltes gràcies a tots i a totes per ajudar a fer-ho possible.

Atentament,

Equip organitzador del Campament Social d’Alta Muntanya.